KƏND TƏSƏRRÜFATI NAZİRLİYİ YANINDA BAŞ DÖVLƏT TEXNİKİ NƏZARƏT XİDMƏTİ

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ KƏND TƏSƏRRÜFATI NAZİRLİYİ YANINDA

BAŞ DÖVLƏT TEXNİKİ NƏZARƏT XİDMƏTİ



KOTİROVKA SORĞUSU

Satınalınan malların (işlərin və xidmətlərin) siyahısı

1. "Nəqliyyat vasitələrinin qeydiyyat şəhadətnaməsi” İD-1 formatlı 86mm x 54mm ölçülü materialı 24070 ədəd

"Teslin" 167 qr materialdan hazırlanır

2. "Traktor və digər mexaniki nəqliyyat vasitələrini idarə etməkn üçün sürücülük vəsiqəsi" kartın ölçüləri İD-1 formatlı 86mm x 54mm ölçülü materialı 7000 ədəd

"Teslin" 167 qr materialdan hazırlanır.

3. Müxtəlif kitabların çapı 110 ədəd

4. Aylıq hesabatların cilidlənməsi 120 ədəd



Kotirovka sorğusunun şərtləri

1. Malgöndərənlərin (podratçıların) ixtisas göstəricilərini təsdiq edən sənədlər və ya digər məlumatlar;.

2. Dövlət Satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikası Qanununun 14-cü maddəsinin tələbləri nəzərə alınmaqla malların (işlərin və xidmətlərin) zəruri texniki və keyfiyyət xüsusiyyətləri, o cümlədən planlar, çertyojlar və eskizlər, malın miqdarı (həcmi), əlavə xidmətlər, malların göndərilməsinin (işlərin görülməsinin, xidmətlərinin göstərilməsinin) yeri və müddətləri;

3. Malgöndərənlərin (podratçıların) kotirovkada qeyd olunan malların (işlərin və xidmətlərin) yerinə yetirilməsində təcrübəsi;

4. Satınalma müqaviləsinin şərtləri və tərəflərin imzalayacaqları müqavilənin forması;

5. Malların (işlərin və xidmətlərin) qiymətinə onların dəyərindən başqa, digər xərclərin (nəqliyyat, sığorta xərcləri, vergilər və rüsumlar) daxil edilə biləcəyi haqqında məlumat, tender təklifinin qiymətinin hesablanması və ifadə olunması üsulu;

6. Malgöndərənlərin (podratçıların) maliyyə vəziyyəti barədə müvafiq orqanlardan sənədi;

7. Kotirovka təklifləri verilməsinin son müddəti: 15.03.2019-cu il

8. Kotirovka təkliflərinin qüvvədə olma müddəti: 3 gün

Kotirovka təklifləri zərflərinin açılması yeri, günü və saatı: Baş Dövlət Texniki Nəzarət Xidmətində 15mart 2019-cu il, saat 15.00-da.

Satınalmaların təşkili ilə bağlı məlumat almaq üçün tender komissiyasının əlaqələndirici şəxsi: Məmmədova Sona Qoşun qızı-aparıcı məsləhətçi-mühasib., tel: (+99412)562-74-23

KOTİROVKA SORĞUSU

Satınalınan avadanlıqların (işlərin və xidmətlərin) siyahıs

1. Kartric OKİ UTOC 301\310BK,(dörd rəng) 32 ədəd

2. Kartric OKİ UTOC C332 (dörd rəng) 36 ədəd

3. Kartric(Canon 728,CE285A,Epson L210) 4 ədəd



Kotirovka sorğusunun şərtləri

1. Malgöndərənlərin (podratçıların) ixtisas göstəricilərini təsdiq edən sənədlər və ya digər məlumatlar;.

2. Dövlət Satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikası Qanununun 14-cü maddəsinin tələbləri nəzərə alınmaqla malların (işlərin və xidmətlərin) zəruri texniki və keyfiyyət xüsusiyyətləri, o cümlədən planlar, çertyojlar və eskizlər, malın miqdarı (həcmi), əlavə xidmətlər, malların göndərilməsinin (işlərin görülməsinin, xidmətlərinin göstərilməsinin) yeri və müddətləri;

3. Malgöndərənlərin (podratçıların) kotirovkada qeyd olunan malların (işlərin və xidmətlərin) yerinə yetirilməsində təcrübəsi;

4. Satınalma müqaviləsinin şərtləri və tərəflərin imzalayacaqları müqavilənin forması;

5. Malların (işlərin və xidmətlərin) qiymətinə onların dəyərindən başqa, digər xərclərin (nəqliyyat, sığorta xərcləri, vergilər və rüsumlar) daxil edilə biləcəyi haqqında məlumat, tender təklifinin qiymətinin hesablanması və ifadə olunması üsulu;

6. Malgöndərənlərin (podratçıların) maliyyə vəziyyəti barədə müvafiq orqanlardan sənədi;

7. Kotirovka təklifləri verilməsinin son müddəti: 18.03.2019-cu il saat 17:00

8. Kotirovka təkliflərinin qüvvədə olma müddəti: 5 gün

Kotirovka təklifləri zərflərinin açılması yeri, günü və saatı: Baş Dövlət Texniki Nəzarət Xidmətində 19mart 2019-cu il, saat 10.00-da.

Satınalmaların təşkili ilə bağlı məlumat almaq üçün tender komissiyasının əlaqələndirici şəxsi: Məmmədova Sona Qoşun qızı-aparıcı məsləhətçi-mühasib., tel: (+99412)562-74-23

KOTİROVKA SORĞUSU

Satınalınan dəftərxana malların siyahısı

1. Kağız yapışdıran 150 ədəd

2. Qırmızı karandaş 110 ədəd

3. İş qovluğu "kağıztikən" 300 ədəd

4. İpli qovluq 300 ədəd

5. Qalın qovluq"Noki" 400 ədəd

6. Dəftərxana kitabı A-4 125 ədəd

7. Dəftərxana kitabı A-5 300 ədəd

8. Ştrix-qələm 200 ədəd

9. Toner 40 ədəd

10. PL.fayl-"Noki" 200 ədəd

11. Sıxıcı 32mm 200 ədəd

12. Qeyd Kağızı-ağ 120 ədəd

13. Qeyd Kağızı-rəngli 100 ədəd

14. Faks Kağızı 10 ədəd

15. Sənəd qabı 50 ədəd

16. Sənəd deşən 60 ədəd

17. Sənəd tikən 60 ədəd

18. Sənəd sökən 50 ədəd

19. Diyircəkli qələm 400 ədəd

20. Möhür üçün mürəkkəb 30 ədəd

21. Adi karandaş 400 ədəd

22. Stolüstü təqvim 100 ədəd

23. Plastik qovluq 300 ədəd

24. Kağız A-4 400 ədəd

25. Laminating puch film 65x95x(2x150) 100pes 256 ədəd

26. Laminating puch film 175mik70x100(200pes) 126 ədəd

27. Kalkulyator "Sitizen" 30 ədəd

28. Bloknot 50 ədəd

29. R'ngli toner 40 ədəd

30. Diyircəkli qələm celoTri-Mate 200 ədəd



Kotirovka sorğusunun şərtləri

1. Malgöndərənlərin (podratçıların) ixtisas göstəricilərini təsdiq edən sənədlər və ya digər məlumatlar;.

2. Dövlət Satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikası Qanununun 14-cü maddəsinin tələbləri nəzərə alınmaqla malların (işlərin və xidmətlərin) zəruri texniki və keyfiyyət xüsusiyyətləri, o cümlədən planlar, çertyojlar və eskizlər, malın miqdarı (həcmi), əlavə xidmətlər, malların göndərilməsinin (işlərin görülməsinin, xidmətlərinin göstərilməsinin) yeri və müddətləri;

3. Malgöndərənlərin (podratçıların) kotirovkada qeyd olunan malların (işlərin və xidmətlərin) yerinə yetirilməsində təcrübəsi;

4. Satınalma müqaviləsinin şərtləri və tərəflərin imzalayacaqları müqavilənin forması;

5. Malların (işlərin və xidmətlərin) qiymətinə onların dəyərindən başqa, digər xərclərin (nəqliyyat, sığorta xərcləri, vergilər və rüsumlar) daxil edilə biləcəyi haqqında məlumat, tender təklifinin qiymətinin hesablanması və ifadə olunması üsulu;

6. Malgöndərənlərin (podratçıların) maliyyə vəziyyəti barədə müvafiq orqanlardan sənədi;

7. Kotirovka təklifləri verilməsinin son müddəti: 18.03.2019-cu il saat 17:00

8. Kotirovka təkliflərinin qüvvədə olma müddəti: 3 iş günü

Kotirovka təklifləri zərflərinin açılması yeri, günü və saatı: Baş Dövlət Texniki Nəzarət Xidmətində 19mart 2019-cu il, saat 11.00-da.

Satınalmaların təşkili ilə bağlı məlumat almaq üçün tender komissiyasının əlaqələndirici şəxsi: Məmmədova Sona Qoşun qızı-aparıcı məsləhətçi-mühasib., tel: (+99412)562-74-23

BİLDİRİŞ

“Xalafov Yasin Ziyad oğlu” (Satınalınan avadanlıqlarının qalibi)

“İndiqo” MMC (Satınalınan mətbəə mallarının qalibi)



Azərbaycan Respublikası Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi yanında Baş Dövlət Texniki Nəzarət Xidməti

AÇIQ TENDER ELAN EDİR

Tender 1(bir) lot üzrə keçirilir:

Lot 1.Kənd təsərrüfatı texnikalarının Dövlət qeydiyyat nömrə nişanının satınalınması.

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.

Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi texniki, maliyyə imkanlarına malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu ala bilərlər.

Ünvan: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Nəcəf Nərimanov küçəsi 7A Lot üzrə iştirak haqqı: 590(beş yüz doxsan) manat Əlaqələndirici şəxs: Sona Məmmədova Telefon: 012-562-74-23

İddiaçılar iştirak haqqını aşağıdakı hesaba köçürməlidirlər

Adı: Azərbaycan Respublikasının Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi yanında Baş Dövlət Texniki Nəzarət Xidməti

VÖEN: 1700221271

Hesab: AZ69CTRE00000000000008527701

Adı: Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi

Kodu: 210005

VÖEN:1401555071

Müxbir hesab: AZ41NABZ01360100000000003944

S.W.I.F.T Bik.: CTREAZ22

Büdcə təsnifat kodu: 142340

Büdcə səviyyəsinin kodu: 7 (Tender iştirak haqqı)

İştirak haqqı heç bir halda qaytarılmır.

İddiaçılar aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1.Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;

2.Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

3.Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olur);

4.Tender təklifi dəyərinin 1 faizi həcmində bank təminatı (zərfin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü ərzində qüvvədə olmalıdır);

5.Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanlarından arayış;

6.İddiaçının son 1(bir) ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

7.İddiaçının son 1(bir) ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

8.İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçirildiyi ölkə və rekvizitləri;

9.İddiaçıların müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları, işləri yerinı yetirmək üçün analoji işlərdə təcrübəsi;

10.Digər sənədlər.

Sənədlər Azərbaycan dilində iki nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).

Tender proseduru “Dövlət Satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 06.05.2019-cu il saat 17:00-a qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 15.05.2019-cu il saat 17:00-a qədər təqdim edilməlidir.

Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.

İddiaçıların təklifləri 16.05.2019-cu il saat 15:00 tarixində açılacaqdır.

İddiaçılar səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.

BİLDİRİŞ

Tender ləğv olundu